Blogi

Jokainen yritys ansaitsee tulla nähdyksi, kuulluksi ja ymmärretyksi sellaisena kuin se on. Rohkaisemme asiakkaitamme kertomaan olemassaolostaan selkeästi ja ymmärrettävästi. Hyvä viestintä ja tarinat antavat positiivista voimaa markkinointiin ja myyntiin. Parhaimmillaan viestintä lisää henkilöstön motivaatiota ja sitä, että asiakkaat suosittelevat yritystäsi eteenpäin.

Uskomme, että viestin merkitys on sen aiheuttama reaktio. Tämä ajattelutapa auttaa ja ohjaa meitä ajattelemaan viestintää vastaanottajan näkökulmasta. Yksi tavoitteemme on, että vastaanottaja

  • ymmärtää helposti, mitä hänelle ollaan kertomassa
  • oivaltaa, että siitä on hänelle kauaskantoista hyötyä
  • uskoo sinun pystyvän lunastamaan esitetyn lupauksen
  • kokee asioinnin kanssasi helpoksi ja riskittömäksi

Haastattelemme asiakkaittesi kokemuksia ja teemme niiden pohjalta yrityksesi kilpailueduista näkyviä, kuuluvia ja tuntuvia. Kerromme reilusti missä yrityksesi on parempi kuin kilpailijat. Innostumme aina, kun saamme pelkistää ja kertoa monimutkaisetkin asiat yksinkertaisesti.

 

Digitalisoituminen ja mediakentän hajaantuminen ovat muuttaneet markkinoinnin brändin ja ihmisen väliseksi vuoropuheluksi – ja siksi perinteinen yksisuuntainen ja -kanavainen mainostaminen ei aina tuo enää toivottuja tuloksia. Taitonamme on tehdä viestintää kaikissa kanavissa – niin painetuissa kuin sähköisissä – riippuen siitä, missä yrityksesi kohderyhmä on parhaiten tavoitettavissa.

Suunnittelemme ja toteutamme mm.

  • asiakastarinat
  • myynti- ja markkinointitekstit
  • tiedotteet ja artikkelit
  • verkkosivujen sisällöt
  • blogit
  • viestintäsuunnitelmat ja -vuosikellot
  • digitaaliset, automatisoidut myyntisuppilot